Spolupráce s Ra-dostí

08.11.2016 14:40

Ještě jsem o tom nepsala, ale už někdy loni v únoru mi osud do cesty zavál dvě (ony jsou teda tři, ale mluvila jsem zatím jen se dvěmi) ženy - architektky. A kdyby jen nějaké obyčejné architekty, ale ony se zabývají mj. hliněnými stavbami! Potřebovaly pomoct vytvořit web ve Webnode. Náhoda? Osud?:). Když jsem se zmínila, že chystáme slaměný dům, vypadaly, že je to fakt zajímá. A tak se mi v hlavě zrodil ďábelský plán. Pořád se mě ptaly, co jako budu za tu pomoc s webem chtít. A ja se tak nějak pořád nedokážu ohodnotit a nechce se mi stopovat, kolik času nad tím trávím a tak, tak jsem jim navrhla, jestli by mi na oplatku nepomohly s "protlačením" projektu přes úřady. A ony souhlasily! A nejen to, dokonce nám dávají velmi zajímavé a užitečné tipy už teď v průběhu tvorby projektu. A navic jako bonus tím mam pro sebe hned dvě ženy "proti" té mužské většině, co se tím naším projektem nějak zabývá (Kuba, Scoopitch, Elpa, Jirka apod., no ok, ještě asi jedna žena - Kubova Lucia:)).

No a kdyby někoho náhodou zajímalo to naše společné webové dílo, tak je to na www.ra-dost.cz