Měsíční dřevo - použít či nepoužít?

08.06.2013 19:58

Na otázku "proč sláma? Proč nechcete dřevostavbu?" odpovídám nejdřív, že dřeva je málo a je drahé. Následně pak začne dlouhá přednáška o úžasných vlastnostech slámy:), ale dřevo je pro slaměný dům samosebou potřeba taky. Už dlouho si lámu hlavu s tím, jak my to s tím dřevem uděláme, aby to bylo v tom naše pro-přírodním, šetrném, ekologickém duchu. Jako skvělá možnost se mi jeví použít měsíční dřevo. Jeví se mi to vlastně jako jediná možnost! Ale já jsem z nás dvou ta v oblacích, co si myslí, že všechno je jednoduché, takže scoopitch mě nejspíš brzy vrátí zpět do reality. Daníček pravil, že když si s tím stromem člověk popovídá, poprosí ho a pokácí ve správnou dobu, ani to dřevo z něho vzniklé nemusí mořit. Kolega z práce, který seděl vedle něho se málem udusil soustem, co zrovna dal do pusy (nejdřív se smál tomu popovídání, poté se vyděsil toho nemoření). Prý nějaký jeho kamarád musel "reklamovat" dřevostavbu, protože se mu do ní dala dřevomorka a během roku nebo dvou dům úplně zlikvidovala. Ale mně se ta myšlenka nemoření fakt líbí. Ale budeme tomu muset věřit oba, jinak se nám do toho určitě něco dá. Budeme muset vyrazit na nějaký kurz o dřevě. Bez boje to nevzdám! Howgh.

Diskusní téma: Měsíční dřevo - použít či nepoužít?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek