Elpa a Lůca se stěhují! A mobilheim v Tetčicích

14.08.2017 11:12

Včera jsme byli na návštěvě u Elpy a Lůcy, protože ti šťastlivci se už stěhují! (a taky protože každým dnem už asi porodím a nejmíň půl roku se zas nikam pořádně nedostanu:)) Už to mají všechno zařízené, kuchyň, ložnice, pokojíčky, prostě všechno. Ze včera na dnešek tam poprvé spali už jakože prostě doma. V novém doma. V krásném novém doma. Ach jo, jak ja jim závidím (v dobrém samozřejmě). Byla jsem tak namotivovaná, že po cestě zpátky jsem se odhodlala a zastavili jsme u toho luxusního mobilheimu, co stojí v Tetčicích u silnice. Nikdo neotvíral, tak jsem jim aspoň dala vzkaz do schránky, jestli by mi nenapsali/nezavolali, kdo jim ten mobilheim tak pěkně předělal. Tak jsem zvědavá, jestli se ozvou.

 

U Elpy a Lůcy: obyvák a kamna

 

Mobilheim v Tetčicích - screenshot z mapy.cz